Avaluació dels tallers
Activitat 1: Cert o fals? Parlem de mites
Aquest taller va determinar la manca generalitzada de coneixement sobre els mites alimentaris per part de l'alumnat, per tant analitzant la situació es pot arribar a la conclusió de que fa falta més educació envers l'alimentació saludable.
Activitat 2: Vident d'aliments: Quant sucre porten els aliments?
En general l'alumnat va poder observar de primera mà les quantitats exagerades de sucre que alguns productes porten afegits. Al cap i a la fi, la descoberta d'aquests va ser un fet impactant i van quedar força conscienciats.
Activitat 3: Healthy chef: Incentivem els bons àpats
Amb l'elaboració de menús vam poder analitzar les tendències de l'alumnat a agafar aliments com ara broixeria, o precuinat. Això va ser un fet alarmant degut a la quantitat extremada i poc variada d'aliments tant en esmorzars com en altres àpats.
Activitat 4: Felhing, el detectiu del sucre
Mitjançant la realització d'aquest taller, els alumnes van quedar impactats ja que varen provar com aliments com el "saltxixó" o d'altres... reaccionava amb el reactiu fehling, així donant a conèixer que gairabé tots els productes porten sucre.